Vlad Hogea Zilele acestea iese de sub tipar GAZETA POPORULUI (publicatie gratuita, editata de Grupul de Prieteni PP-DD). Am preluat ideea de la colegul Eduard Dumitrascu (care a lansat, cu succes, acest proiect editorial, la Buzau, acum cateva saptamani). Editia de Iasi are 8 pagini pline cu dezvaluiri despre ciocoii locali (insotite de sugestive caricaturi politice), dar si de solutii concrete de salvare a tarii. Incepand din acest week-end, adversarii nostri (intre care Relu Fenechiu, Cristian Adomnitei, Gh. Nichita, Constantin Simirad, Petrica Movila si altii mai maruntei) au o noua bataie de cap. Pentru ca tirajul GAZETEI POPORULUI este unul de masa (20.000 de exemplare / editie), iar raspandirea ei - extrem de vasta. Nu va fi sat sau micro-cartier din judetul Iasi unde locuitorii sa nu aiba acces la revista noastra.
Aparitia ei a creat o emulatie si in Organizatia Judeteana a Partidului Poporului – Dan Diaconescu, pe care o conduc. Oameni ai faptelor, cunoscuti ca buni organizatori si manageri, precum Alin Aivanoaei (prim-vicepresedinte) sau Liviu Vornicu, s-au pus pe scris, iar rezultatele sunt consistente: ”Iasul universitar isi cauta identitatea”, respectiv ”Exista iesire din criza economica?”. Iata, de pilda, cele 9 solutii pe care Liviu le propune oamenilor de afaceri romani, in lupta cu recesiunea: 1) Diagnosticarea si repararea problemei; 2) Rezolvarea problemelor de orice marime; 3) Oferirea de rezultate prompte si de mare acuratete; 4) Tinerea sub control atent a cheltuielilor; 5) Obtinerea rezultatelor; 6) Atingerea unui inalt nivel de etica a muncii. 7) Actionarea pana la atingerea telului dorit; 8) Concentrarea pe plus-valoare. Ca este datorita viziunii sau ca este din pasiune - nu putem sti clar, dar stim cu siguranta ca antreprenorii pot gasi formule unice de vanzare pe care altii nu le-ar putea imita. Ei sunt experti in metode de marke