Bugetul BRAT pentru 2012 a fost aprobat in sedinta de joi, iar in cazul Studiului National de Audienta (SNA), bugetul nu este finalizat.
In primele 4 luni, SNA a functionat dupa un buget anterior aprobat, pentru restul lunilor din an, bugetul fiind similar cu cel din 2011.
Bugetul BRAT a fost aprobat in urma mai multor controverse, dupa ce initial fusese respins de membrii Asociatiei.
De asemenea, in bugetul BRAT pentru 2012 au fost incluse inca 2 proiecte, respectiv cel de monitorizare a investitiilor in publicitate radio si outdoor.
Acest lucru face ca bugetul pentru 2012 in care sunt incluse 8 proiecte de masurare a audientei sa fie mai mare decat cel din 2011.
Arina Ureche, director BRAT, a declarat pentru DailyBusiness.ro, ca cele mai multe dintre bugete au scazut, fata de 2011, reducandu-se si costurile de masurare pentru fiecare proiect.
De asemenea, tot in cadrul sedintei de joi, a fost schimbata denumirea organizatiei in Biroul Roman de Audit Transmedia. Motivul: s-a dorit ca organizatia sa nu mai ramana cantonata in presa scrisa, potrivit Arinei Ureche.
Noua denumire reprezinta dezvoltarea BRAT si pe zona de online. Totusi, s-a pastrat acronimul BRAT pentru ca are o notorietate foarte mare, a adaugat Arina Ureche.
In cadrul aceleiasi sedinte, au fost numiti in Consiliul de Administratie Catalin Tolontan (convergent media), Mihnea Vasiliu (Ringier Romania) si Orlando Nicoara (Mediafax Group).
Din CA s-a retras insa Claudiu Serban (Editura Evenimentul Zilei si Capital), care nu a mai candidat.
Si componenta Consiliului Director a fost modificata prin intrarea reprezentantilor radio si outdoor. Astfel, ca reprezentanti ai segmentului de radio au fost alesi Liviu Burjenita (trustul Pro) si Valerie Iliescu (CBC Broadcasting).
Segmentul de ou