Atunci cand pleci dintr-o multinationala pentru a-ti lansa propriul business, cel mai important lucru la care renunti este ego-ul, a afirmat Raluca Milin, fondatoarea Sensio, o companie de mobilier pentru hoteluri, restaurante si cafenele, in emisiunea Start-Up Wall-Street.
“Cand pleci dintr-o pozitie mare intr-o corporatie pentru antreprenoriat, cea mai mare renuntare este la ego, pentru ca intr-o companie ego-ul iti este alimentat financiar si de oamenii din jurul tau, de experienta, de multe ori si de media, de expunerea in presa. Antreprenoriatul te restructureaza”, explica Raluca Milin.
Antreprenoarea in varsta de aproape 39 de ani a lucrat din al doilea an de facultate, la inceput angajandu-se ca traducator. In 1996 a fost al doilea angajat in Connex, o companie pe care o descrie ca fiind foarte antreprenoriala, si in care s-a ocupat de marketing, PR, evenimente, publicitate, corporate affaires. In 2001 a plecat la UPC unde a stat pana in 2009, cand a inceput sa dezvolte Sensio, propria afacere de mobilier pentru HoReCa (hoteluri, restaurante si cafenele). Ultima pozitie detinuta in UPC a fost cea de director de marketing si vanzari.
Cand eram in Connex si UPC ceea ce faceam era "un antreprenoriat luxos" “Mi-au trebuit doi ani pana sa ma desprind in 2009. Cand am terminat facultatea imi doream sa fiu director de marketing, iar cand am plecat din Connex am vrut sa fiu si director de vanzari. Dupa UPC mi-am dorit sa vad cum este si lumea antreprenoriala. Desi Connex si UPC au fost foarte antreprenoriale, eu nu ma puteam considera un antreprenor pana nu aveam sa imi incerc norocul pe banii mei si fara luxul de a avea un salariu care curge luna de luna. Era un antreprenoriat luxos, caldut ce faceam eu. Si am vrut sa ma arunc si in valtoarea asta. Se spune ca cei mai bun manageri sunt cei care risca cel mai mult. Si a fost un mare ris