Carpatica Asig, un jucător de top zece din piaţa asigurărilor generale, şi-a bugetat pentru anul în curs o creştere a primelor brute subscrise de 25% după ce indicatorul a scăzut anul trecut cu circa 30% şi a ajuns la 201 milioane de lei.
Scăderea de anul trecut s-a datorat vânzărilor mai mici pe segmentul asigurărilor auto, unde este concentrată cea mai importantă parte a portofoliului Carpatica Asig. În primele două luni din acest an asigurătorul a înregistrat o creştere a volumului de prime brute subscrise de 52%, ajungând la 40 milioane de lei.
Obiectivele pentru 2012 vizează echilibrarea structurii portofoliului de produse prin creşterea numărului de poliţe de asigurări corporate, în special pentru IMM-uri. Compania a crescut în trecut aproape exclusiv pe seama poliţelor auto, în special a asigurărilor de răspundere civilă auto (RCA), de care încearcă să se delimiteze în prezent după ce a căpătat o imagine negativă pe piaţă din cauza problemelor cu plata despăgubirilor.
Carpatica Asig, un jucător de top zece din piaţa asigurărilor generale, şi-a bugetat pentru anul în curs o creştere a primelor brute subscrise de 25% după ce indicatorul a scăzut anul trecut cu circa 30% şi a ajuns la 201 milioane de lei.
Scăderea de anul trecut s-a datorat vânzărilor mai mici pe segmentul asigurărilor auto, unde este concentrată cea mai importantă parte a portofoliului Carpatica Asig. În primele două luni din acest an asigurătorul a înregistrat o creştere a volumului de prime brute subscrise de 52%, ajungând la 40 milioane de lei.
Obiectivele pentru 2012 vizează echilibrarea structurii portofoliului de produse prin creşterea numărului de poliţe de asigurări corporate, în special pentru IMM-uri. Compania a crescut în trecut aproape exclusiv pe seama poliţelor auto, în special a asigurărilor de răspundere civilă auto (RCA), de care încearcă să s