GolinHarris Bucuresti, una dintre cele mai mari agentii de relatii publice de pe piata locala, isi schimba modelul de business impartind angajatii in patru echipe, specializate pe diferite competente. Filiala din Romania este cea de patra din cadrul retelei de PR care recurge la acest nou model de business dupa birourile din Statele Unite, Marea Britanie si Suedia.
Practic, daca inainte exista un specialist in comunicare care se ocupa de strategie, creatie si media pentru unul sau mai multe clienti, in prezent angajatii sunt specializati pentru fiecare astfel de zona (strategie, creatie, media) insa se ocupa de mai multe conturi. Astfel noul model de business, denumit g4, se axeaza pe talentul fiecarui angajat.
“Rolul fiecarui om este practic dictat de inclinatiile sale native. Modelul g4 inseamna daca vreti <
Acest model a fost creat anul trecut si se bazeaza pe aptitudinile si performanta angajatilor. Practic, cei 23 de angajati ai GolinHarris Bucuresti au fost impartiti in ultimele luni in patru echipe de specialisti: strategi, creatori, conectori si catalisti.
Strategii sunt analistii, cei care descopera informatiile care inspira campaniile, creatorii sunt cei care genereaza idei, conectorii sunt experti in relationare in timp ce catalistii sunt cei care se ocupa de implementarea integrata a campaniilor (ei coordoneaza toate disciplinele si interactioneaza cu celelalte trei echipe)
“Ne-am despartit de modelul agentiei traditionale, generaliste. Am inlocuit ierarhiile formale cu echipe de hiperspecialisti. Nu mai suntem execi si accounti, suntem ceea ce stim sa facem cel mai bine: suntem strategi, creatori, catalisti sau conectori, in functie de z