Joi, experţi internaţionali în comunicare vorbesc despre tendinţele din industria PR-ului european în cadrul Internal Social Media Workshop. Evenimentul marca FEIEA Academy (Federation of European business communication associations) are loc la Ramada North, Bucureşti.
Conceput în spiritul schimbărilor rapide pe care industria de PR le-a cunoscut în ultimii ani, evenimentul susţine cauza comunicării interne prin social media printr-o serie de prezentări, mese rotunde şi prin studii de caz.
În cadrul Internal Social Media Workshop vă veţi afla în centrul dezbaterilor europene prezentate de lideri ai industriei precum Steve Doswell (Preşedinte FEIEA, Federation of European Business Communicators Association), Massimo Greggia (Membru în board-ul ASCAI, Associazione per lo Sviluppo delle Comunicazioni Aziendali in Italia) sau Pascal Lorenzini (Director de Comunicare internă, Swiss Post, Elveţia). Studiile de caz îşi propun să ofere idei pe care specialiştii le vor putea implementa în cadrul propriilor programe de comunicare internă:
• Internal communication – Exemple de bune practici de integrare a noilor media în procesele de resurse umane şi construirea brandului de angajator
• The Business Case – Modalităţi eficiente şi creative de a folosi noile media în strategiile de comunicare pentru antreprenorii din start-up-uri sau IMM-uri şi manageri
• Integrated PR Campaigns – Campanii de comunicare internă integrate: comunicare faţă în faţă, print şi Web 1.0 dar şi Web 2.0
• Measure success – Metode de măsurare a rezultatelor campaniilor de media sociale şi exemple reale din mediul de afaceri.
„În cadrul evenimentuluid de la Bucureşti, vom încerca să oferim răspunsuri, abordând atât beneficiile unei comunicări bilaterale, transparente între management şi angajaţi, dar şi temerile comunicatorilor generate de potenţiale conflicte