Primul magazin New Look din Oradea s-a deschis vineri dimineaţă la Oradea Shopping City. Întins pe 480 de metri pătraţi, magazinul cuprinde atât secţiuni de îmbrăcăminte, cât şi de încălţăminte, lenjerie şi accesorii.
Printre produsele în tendinţe aduse de retailerul britanic se numără rochiţe de vară înflorate, sacouri subţiri şi colorate, tricouri din materiale lejere, fie în culori aprinse, fie pastel, pantaloni drepţi, dar şi multe accesorii: pantofi cu toc, balerini, pantofi cu platformă, genţi sau bijuterii.
La deschidere, orădencele au primit vouchere de 30 de lei. Preţurile magazinului la îmbrăcăminte oscilează, în mare parte, între 30 de lei şi 130 de lei. New Look va fi deschis în fiecare zi între orele 10 şi 22.
Retailerul britanic New Look este nr. 1 în vânzările de încălţăminte pe segmentul de vârstă sub 35 de ani în Marea Britanie. Totodată, retailerul este unul dintre liderii vânzărilor de rochii, jeans şi pantofi în Marea Britanie. Colecţiile sunt înnoite la fiecare şase săptămâni şi peste 200 de produse noi sunt aduse în magazine în fiecare săptămână.
New Look a avut ca imagine în campaniile publicitare celebrităţi ca Taylor Momsen, Lily Allen, Drew Barrymore sau Kelly Brook. În plus, alte vedete, ca Lindsay Lohan, Beyonce, Fergie şi Dannii Minogue, au fost fotografiate purtând ţinute New Look.
Primul magazin New Look din Oradea s-a deschis vineri dimineaţă la Oradea Shopping City. Întins pe 480 de metri pătraţi, magazinul cuprinde atât secţiuni de îmbrăcăminte, cât şi de încălţăminte, lenjerie şi accesorii.
Printre produsele în tendinţe aduse de retailerul britanic se numără rochiţe de vară înflorate, sacouri subţiri şi colorate, tricouri din materiale lejere, fie în culori aprinse, fie pastel, pantaloni drepţi, dar şi multe accesorii: pantofi cu toc, balerini, pantofi cu platformă, genţi sau bijuterii.
La des