Thinkdigital, una dintre cele mai mari retele de digital media din Sud - Estul Europei, prezenta si pe piata din Romania, va intermedia incepand din aprilie, vanzarea de publicitate pentru Skype.
Astfel, companiile si brandurile se vor putea promova pe serviciu de video chat Skype care atinge 170 de milioane de utilizatori, din toata lumea.
Conform statisticilor, la ora actuala in Romania, sunt peste 1 milion de utilizatori care folosesc zilnic Skype-ul.
In acest sens, platforma da posibilitatea brand-urilor de a se conecta direct cu consumatorii, prin intermediul aplicatiilor de tip video, text sau voce.
Cine este utilizatorul de Skype?
Audienta Skype este preponderent formata din tineri ce activeaza in domenii de afaceri, cu un venit peste mediu si care detin conturi si pe alte retele de socializare, fiind astfel mai predispusi sa urmeze un brand si sa devina fani.
Referitor la timpul petrecut pe Skype, s-a constatat ca utilizatorii din toata lumea, folosesc platforma in medie cam 2 ore si 29 de minute pe luna.
In prezent, Thinkdigital intermediaza vanzarea de advertising pentru clienti de pe piata locala pentru Facebook, MSN, Windows.
Reprezentantii Thinkdigital au precizat ca pentru cei care doresc sa faca publicitate prin intermediul Skype, platforma ofera utilizatorilor sai posibilitatea conectarii cu conturile de Facebook.
Astfel, cei care au cont pe Skype vor putea sa vizualizeze wall-ul de Facebook, sa citeasca si sa updateze statusuri.
Pe de alta parte, utilizatorii de Facebook vor putea sa initieze video chat-uri cu cei care au conturi de Skype sau chiar de a-si asocia ID-ul de Skype cu identitatea de pe Facebook. Thinkdigital, una dintre cele mai mari retele de digital media din Sud - Estul Europei, prezenta si pe piata din Romania, va inte