Conform noilor studii independente, realizate în cele mai mari pieţe de desfacere europene, se pare că noul Hyundai i30 îşi va păstra un procent însemnat din valoarea de achiziţie, comparativ cu competitorii săi, Ford Focus, Peugeot 308, Renault Megane sau Toyota Auris.
Analizele efectuate de către instituţii de prestigiu, precum Eurotax, L'Argus - Franţa sau Quattroruote - Italia, previzionează o impresionantă valoare de revânzare a noului model Hyundai în Franţa, Germania, Italia, Polonia şi Spania.
Clienţii se pot aştepta ca noul i30 să fie o investiţie mai profitabilă decât principalii săi rivali din Germania. Eurotax previzionează că varianta de motorizare diesel de 1.4 litri îşi va menţine valoarea la 46% din preţul de achiziţie după trei ani şi 60.000 kilometri parcurşi, devansând competitori din acelaşi segment precum Ford Focus (42%), Peugeot 308 (40%) şi Toyota Auris (42%). În mod similar, varianta pe benzină de 1.4 litri obţine un procent semnificativ mai bun (45%) decât Focus (42%), 308 (37%) şi Auris (41%).
Rezultatele din Spania şi Polonia sunt de asemenea în favoarea Hyundai, Eurotax anticipând că noul i30 va obţine cele mai bune valori de revânzare din segmentul C.
Noul i30 este recunoscut de către publicaţia L'Argus drept lider în Franţa în privinţa valorii de revânzare. Acesta estimează că i30 îşi va menţine 43% din valoare pentru motorizarea pe benzină şi 46% pentru modelele diesel, după trei ani şi 75.000 kilometri parcurşi - rezultate superioare faţa de Focus, 308 şi Renault Megane. În aceleaşi condiţii, în Italia, Quattroroute preconizează valori de 46% şi respectiv 47%, poziţionând Hyundai înaintea Opel Astra, 308 şi Megane.
Allan Rushforth, Senior Vice President şi COO Hyundai Motor Europe, a declarat: "Valoarea de revânzare anticipată pentru noul i30 este o dovadă a ofertei Hyundai, pentru cumpărătorii privaţi