Ascendis, companie de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării şi formării profesionale, vrea să obţintă în acest an o creştere cu aproximativ 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul 2011, pe fondul diversificării portofoliului de produse şi al intensificării cererii pentru trainingurile de vânzări.
Afacerile derulate anul trecut de grupul de firme Ascendis, din care fac parte Ascendis Consulting, Ascendis Experiential, WKH Dezvoltare Organizaţională, Imaginario şi Ascendis Process Management, au generat venituri totale în valoare de 18 milioane de lei, în urcare cu 31% faţă de rezultatul raportat în 2010. Astfel, anul trecut a devenit cel mai bun an din istoria companiei până în acest moment.
Trainingul, linia centrală de business a Ascendis, a contribuit anul trecut cu aproximativ trei sferturi la cifra de afaceri, restul fiind venituri realizate din consultanţă. Activitatea celor 40 de consultanţi Ascendis a însumat, în 2011, 2.350 zile de training şi consultanţă pentru peste 100 de clienţi. Unul dintre subiectele solicitate mai mult decât în alţi ani a fost trainingul pentru echipele de vânzări.
„2012 este un an bun. Avem deja în implementare câteva proiecte mari. Alături de programele deja consacrate pe teme de leadership, management, comunicare, vom avea şi câteva noutăţi. În acest sens, am adus în România Sales Endeavour, un program destinat account managerilor, licenţiat de Celemi, lider mondial în Experiential Learning. O altă noutate este reprezentată de suita de traininguri 3D Medical Care, care îşi propune îmbunătăţirea actului medical prin dezvoltarea abilităţii medicilor de a relaţiona cu pacienţii”, afirmat Andrei Goșu, directorul general al Ascendis.
Activitatea regională a fost un alt segment care a ieşit în evidenţă în 2011 între direcţiile de business Ascendis. Astfel, anul trecut, 20% din cifra de afaceri a fost