Agenţia Metropolitană Braşov organizează, sâmbătă, 31 martie, în cadrul Târgului de turism “Transylvania Tourism Fair” Conferinţa ONG-urilor din Transilvania ce au ca principală activitate promovarea potenţialului turistic al Regiunii. Evenimentul reuneşte importante organizaţii non-guvernamentale din Transilvania ce au derulat proiecte cu impact major atât la nivel naţional cât şi internaţional.
Obiectivul Conferinţei este promovarea potenţialului turistic al regiunii istorice Transilvania pentru ca această zonă să devină un brand turistic al României. „ Datorită implementării proiectului Legendele Ţării Bârsei, Agenţia Metropolitană a sesizat nevoia creionării unei strategii de promovare comună la nivelul regiunii Transilvania, aşa cum, alte ţări cu tradiţie în turism, au reuşit. Este important ca acele organizaţii care s-au remarcat şi au dovedit că doresc să ajute la promovarea Transilvaniei în ţară şi în străinătate să se regăsească la aceeaşi masă pentru a putea stabili, împreună, priorităţile şi direcţiile de acţiune ale strategiei”, a declarat directorul general al AMB, David Dragoş.
La conferinţă vor participa şi reprezentanţii Fundaţiei Mihai Eminescu, sub înaltul patronaj al Alteţei Sale Regale, Prinţul Charles de Wales, Fundaţia Adept Transilvania, Asociaţia Mioritics, Asociaţia „Cele mai frumoase sate” şi alte organizaţii cu activitate remarcabilă în promovarea turistică a Transilvaniei. Conferinţa va avea loc în sala Ştefan Luchian, la mezaninul Braşov Business Park, începând cu ora 11.00.
Agenţia Metropolitană Braşov este prezentă în cadrul Târgului şi cu un stand propriu dedicat promovării „Legendelor Ţării Bârsei”. Prezenţa Agenţiei Metropolitane Braşov la Târgul de Turism are ca scop promovarea materialelor tipărite în cadrul proiectului: ghidul turistic, harta itinerariilor din Ţara Bârsei, filmul documentar despre Ţara Bârsei,