Serialul de comedie „las Fierbinţi”, difuzat în fiecare joi seara de Pro Tv, a fost lider de audienţă. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, ieri seară aproape 2,5 milioane de români au urmărit episodul difuzat aseară.
Telespectatorii Pro Tv au fost joi seara cu ochii pe Celentano şi păţaniile simpaticului beţiv cu nevasta şi soacra cicălitoare.
Astfel, episodul patru al serialului “Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă pe întreg intervalul de difuzare (20.30-21.28), timp în care Pro Tv a înregistrat un vârf de audienţă pe publicul său ţintă de 13 puncte de rating şi 28,2 % cotă de piaţă în minutul de maximă audienţă: 21.08.
Serialul de comedie a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani o audienţă medie de 9,7 puncte de rating şi 21,8 % cotă de piaţă, in timp ce Antena 1, principalul competitor, a înregistrat 6,3 puncte de rating şi 14,3 procente din cota de piaţă.
Pe publicul din mediul urban Pro Tv a condus topul audienţelor cu o medie de 8,3 puncte de rating şi 16,1 % cotă de piaţă, fiind urmat de Antena 1 cu 5,3 puncte de rating şi 10,4 % cotă de piaţă. Şi la nivelul întregii ţări “Las Fierbinţi” a fost cel mai vizionat program cu o audienţă medie de 9,6 puncte de rating şi 18,1 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea 6 puncte de rating şi 11,3 % cotă de piaţă.
Serialul de comedie „las Fierbinţi”, difuzat în fiecare joi seara de Pro Tv, a fost lider de audienţă. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, ieri seară aproape 2,5 milioane de români au urmărit episodul difuzat aseară.
Telespectatorii Pro Tv au fost joi seara cu ochii pe Celentano şi păţaniile simpaticului beţiv cu nevasta şi soacra cicălitoare.
Astfel, episodul patru al serialului “Las Fierbinţi” a f