iOS ar putea fi considerat o veritabila mina de aur pentru Google, avand in vedre ca aduce in vistieriile grupului din Mountain View de circa patru ori mai multi bani decat publicitatea pe Android.
In perioada 2008-2011, terminalele iPhone si iPad au atras in casieriile Unchiului G circa 2 miliarde de dolari, fata de 550 de milioane, cat s-a incasat de pe urma publicitatii la nivelul dispozitivelor bazate pe propriul sistem de operare, relateaza Webnews.
Produsele grupului Apple se demonstreaza asadar importante surse de venit pentru rivalul Google, in ciuda faptului ca dispozitivele bazate pe Android vandute la scara mondiala sunt mult mai numeroase.
Potrivit sursei citate, datele demonstreaza ca, desi cele doua mari grupuri tehnologice se afla intr-o continua lupta pentru o pozitie dominanta in sectorul mobil, legatura dintre ele este marcata de procese mult mai complexe decat cel al traditionalei rivalitati, in contextul unei surprinzatoare dependente a unuia fata de celalalt.
Desi rezerva manifestata de Google in ceea ce priveste publicarea informatiilor de acest tip este oarecum de inteles, adevarul putandu-i crea probleme de imagine pe scara larga, volumul veniturilor inregistrate de pe urma publicitatii la nivelul dispozitivelor bazate pe alte sisteme de operare decat Android, nu putea ramane multa vreme invaluit in mister.
Datele au dezvaluit cat de important este pentru Google advertising-ul, ca principala sursa de venit, dar mai cu seama faptul ca universul mobil constituie o adevarata mina de aur pentru grupul din Mountain View, indiferent de sistemele de operare utilizate de consumatori, subliniaza sursa.
iOS ar putea fi considerat o veritabila mina de aur pentru Google, avand in vedre ca aduce in vistieriile grupului din Mountain View de circa patru ori mai multi bani decat pub