Competiţia a debutat vineri după-amiază cu superspeciala din centrul oraşului, cu mulţi cai-putere şi multă adrenalină. A doua zi, echipajele se vor bate cu secundele pe probele de la Râşnov, Pârâul Rece, Babarunca şi Poiana Braşov. Raliul Braşovului însumează 303,45 kilometri, dintre care 113,5 vor fi împărţiţi în opt probe speciale. Cea mai plăcută surpriză pentru fanii acestui sport este revenirea la tradiţionala probă "Poiana la deal", aşteptată de toţi piloţii, în special de braşoveni. Organizatorii au făcut eforturi pentru ca această ediţie să beneficieze de cele mai bune condiţii, într-o perioadă în care desfăşurarea campionatelor naţionale din ţările vecine stă încă sub semnul întrebării. În ciuda dificultăţilor, şi la această ediţie sunt peste 50 de piloţi, adică un număr destul de impresionant. "Din nou ne facem datoria, participanţii au venit şi s-au înscris în număr mare, ne bazăm pe 55 de persoane, va fi o bătălie sportivă nemaivăzută. S-a constituit celebra clasă 2, care s-a înfiinţat anul trecut, din 5 câţi sunt acolo, 3 sunt câştigători ai acestui raliu şi vă daţi seama ce se va întâmpla sâmbătă", a declarat Bela Stoica, organizator. Cu siguranţă, favoritul publicului va fi braşoveanul Dan Girtofan, fost campion naţional şi câştigător în mai multe rânduri al acestei etape. În această ediţie, Giri a schimbat maşina, copilotul şi are un inginer celebru pe plan mondial, care a condus echipa de ingineri a lui Peter Solberg. Cu cel puţin 5 maşini la noua clasă N2, dintre care trei conduse de campioni naţionali, ediţia din acest an se anunţă una de mare spectacol, pe care ar fi păcat ca publicul braşovean să o rateze.
Competiţia a debutat vineri după-amiază cu superspeciala din centrul oraşului, cu mulţi cai-putere şi multă adrenalină. A doua zi, echipajele se vor bate cu secundele pe probele de la Râşnov, Pârâul Rece, Babarunca şi Poiana Braşov. Rali