Google Consumer Surveys e noul serviciu pe care specialistii grupului din Mountain View l-au creat pentru mediul business al companiilor interesate intr-un nou mod de abordare a cercetarilor de piata.
Google paseste asadar si intr-un sector in care intentioneaza sa-si asume rolul de intermediar intre companii, editori si utilizatorii finali, relateaza Webnews.
Serviciul Consumer Surveys propune asadar intreaga gama de instrumente necesare pentru lansarea de sondaje si realizarea unor studii aprofundate de piata, care ar permite inregistrarea unor venituri substantiale, obtinute prin fructificarea datelor provenite de la proprii utilizatori si nu numai.
Google promite un serviciu complex si eficace, in masura sa individualizeze segmentul cel mai favorabil pentru anumite produse sau servicii, prelucrand automat informatiile colectate prin intermediul sondajelor dedicate, ale caror rezultate vor putea fi publicate de administratorii site-urilor care vor adera la aceasta initiativa, utilizand de asemenea instrumentele furnizate de Unchiul G.
Un publisher care monitorizeaza ulterior vizitele primite de la nivelul propriilor pagini web, isi poate gestiona mai bine sursele de venit, inregistrand sumele corespunzatoare acestor vizite, care variaza intre 10 si 50 de centi pentru fiecare utilizator, in functie de importanta studiului publicat.
Aceasta activitate va aduce acelasi tip de beneficii si grupului Google, compania obtinand profituri in functie de numarul de utilizatori care raspund la sondajele propuse, la randul lor consumatorii putand obtine acces gratuit la continuturi premium, fara sa se inregistreze sau sa plateasca, precizeaza sursa.
Google Consumer Surveys e noul serviciu pe care specialistii grupului din Mountain View l-au creat pentru mediul business al companiilor inte