Vanzarile de telefoane mobile vor creste la nivel global cu 29% pana in 2016, de la 1,7 miliarde de unitati in 2012 la 2,2 miliarde de unitati. In acest context, producatorii vor trebui sa se adapteze si sa produca telefoane la pret redus, pentru utilizatorii cu buget mai mic.
Segmentul cheie ce impulsioneaza cel mai mult cresterea vanzarilor este cel de smartphone-uri, care va depasi segmentul de telefoane low-cost, potrivit unui studiu ABI Research citat de MarketWatch.
Vanzarile de telefoane non-smartphone vor creste de la 1,08 miliarde de unitati la 1,09 miliarde, iar vanzarile de smartphone vor creste de la 643 milioane de unitati la 1,1 miliarde de unitati, in aceeasi perioada, la nivel global.
In acest context, o strategie buna in productia smartphone este imperativa pentru fabricantii de telefoane mobile. Producatorii activi mai mult pe segmentul telefoanelor low-end, precum Nokia, vor fi sub presiune pentru a isi muta portofoliul catre smartphone-uri.
Dat fiind bugetul mai mic pe care sunt clientii traditionali ai acestor producatori sunt dispusi sa-l cheltuiasca, smartphone-urile produse vor trebui sa aiba si un pret redus.
Producatorii chinezi ZTE si Huawei au facut deja primul pas in productia de smartphone-uri cu pret redus. Acest segment de telefoane inteligente este asteptat sa creasca de la 45 milioane de unitati in 2012 la 170 de milioane de unitati in 2016. Vanzarile de telefoane mobile vor creste la nivel global cu 29% pana in 2016, de la 1,7 miliarde de unitati in 2012 la 2,2 miliarde de unitati. In acest context, producatorii vor trebui sa se adapteze si sa produca telefoane la pret redus, pentru utilizatorii cu buget mai mic.
Segmentul cheie ce impulsioneaza cel mai mult cresterea vanzarilor este cel de smartphone-uri, care va depasi segmentul de telefoane low-cost, potrivit u