Dacă e week-end, e autostrada Nădlac-Sibiu. Cam aşa au stat planurile ministrului Transporturilor şi Infrastructurii, Alexandru Nazare, la aproape fiecare sfârşit de săptămână din luna martie. Demnitarul a vizitat, sâmbătă, din nou şantierul viitoarei autostrăzi între Nădlac şi Sibiu pentru a treia oară în ultimele patru week-end-uri, doar că de această dată nu a anunţat pe nimeni. Astfel, ministrul a aterizat la Sibiu, de unde a plecat pe cele patru tronsoane pe care a fost şi data trecută, două între Orăştie şi Sibiu şi câte unul între Lugoj şi Deva, respectiv Nădlac şi Arad.
Amenzi de 1,5 milioane de euro
Cum mulţi dintre constructori habar nu aveau de sosirea lui Nazare, acesta a găsit numeroase nereguli şi a ameninţat cu amenzi de până la 1,5 milioane de euro pentru fiecare tronson în parte. Totuşi, potrivit contractului, firmele constructoare au posibilitatea de a recupera pe parcurs întârzierile semnalate de către ministrul Transporturilor, astfel că ar putea scăpa doar cu ameninţări dacă totul va fi gata în termenele finale stabilite prin contract. În caz de întârziere, amenzile vor rămâne valabile pentru consorţiul Astaldi-Euroconstruct Trading 98-Astalrom, care ar trebui să scoată din conturi milioane bune de euro. Autostrada Nădlac-Sibiu ar trebui dată în folosinţă în luna aprilie a anului viitor.
Dacă e week-end, e autostrada Nădlac-Sibiu. Cam aşa au stat planurile ministrului Transporturilor şi Infrastructurii, Alexandru Nazare, la aproape fiecare sfârşit de săptămână din luna martie. Demnitarul a vizitat, sâmbătă, din nou şantierul viitoarei autostrăzi între Nădlac şi Sibiu pentru a treia oară în ultimele patru week-end-uri, doar că de această dată nu a anunţat pe nimeni. Astfel, ministrul a aterizat la Sibiu, de unde a plecat pe cele patru tronsoane pe care a fost şi data trecută, două între Orăştie şi Sibiu şi câte unul între Lugoj