Odată cu încetarea operațiunilor companiei aeriene Malev, Budapesta s-a transformat într-o destinație dorită de atât de către operatorii low cost, cât și de către cei tradiționali.
Astfel, cele mai importante două companii din România, Tarom și WizzAir, au început o nouă luptă pentru transportarea pasagerilor către Ungaria. După ofertele bune venite în ajutorul celor care deja achiziționaseră bilete de avion la Malev, Tarom și Wizz Air se luptă în prețuri pentru un grad de ocupare cât mai mare al aeronavelor.
Potrivit unui calcul efectuat de Capital, Tarom are tarife care i-ar face invidioși pe operatorii low cost. Astfel, un bilet de avion dus-întors București-Budapesta, exact în perioada în care are loc celebrul circuit Hungaro Ring (ultima săptămână din iulie), costă mai puțin de 80 de euro (78,96 euro), în condițiile în care bagajele și serviciile la bord sunt incluse în acest tarif.
Competitorul pe această rută, Wizz Air, are un tarif de 76,47 de euro la care se adaugă alți câțiva euro pentru diferite modalități de plată (niciun leu pentru deținătorii cardurilor Wizz Air), respectiv alte zeci de euro pentru bagaje și serviciile la bord. Astfel pentru aceași perioadă un pasager va plăti aproximativ 100 de euro pentru un bilet dus-întors la Budapesta cu Wizz Air.