Pentru prima dată în Europa de Est, experţi internaţionali din Marea Britanie, Germania, Elveţia, Cehia, Slovenia, Portugalia şi Italia au vorbit despre folosirea social media ca instrument de comunicare internă în cadrul Internal Social Media Workshop.
Workshopul a oferit comunicatorilor interni români posibilitatea de a afla utimele noutaţi în materie de media digitale, considerate a fi cea mai mare provocare pentru profesie până în 2014 de către peste jumătate din specialistii PR europeni (European Communication Monitor 2011).
În premieră în tara noastră, directori, consultanţi, specialisti şi lectori au prezentat studii de caz inedite celor peste 50 de specialisti de comunicare internă din România prezenti la eveniment.
„Deşi se va afla în continuare la intersecţia dintre relaţii publice, resurse umane, jurnalism, managementul schimbării si dezvoltare organizatională, comunicarea internă îsi va cristaliza un set de competente proprii. Pe fondul declinului publicaţiilor tipărite, deja se observă o intensificare a dialogului generat de reţelele sociale care a condus la aparitia unei noi funcţii, cea de Community Manager“, a explicat Steve Doswell, Preşedinte FEIEA.
La dezbaterea din Bucureşti au participat mai mulţi lideri europenia ai industriei: Steve Doswell, Preşedinţe FEIEA, Marea Britanie; Massimo Greggia, Membru al board-ului ASCAI, Italia; Tomáš Poucha, Director Institutul Ceh de Comunicare Internă, Republica Cehă; Vesna Petkovšek, Director Comunicare Internă, Gorenje Group, Slovenia; João Duarte, CEO şi fondator YoungNetwork Group, Portugalia; Pascal Lorenzini, Director Comunicare Internă şi Publicaţii, Swiss Post, Elveţia; Ana Adi, Lector şi Consultant, Universitatea Bournemouth, Marea Britanie; Prof. Jan Lies, Universitatea de Ştiinţe Aplicate din Hamburg, Germania; Anthony Francis, Director Comercial, Ipadio, Marea Britanie;