Bucureşti,2 aprilie 2012
România, printre cele mai premiate unităţi ale Grupului Lafarge în 2011
Lafarge Ciment (România) a primit premiile pentru Cea mai bună contribuţie de Supply Chain Management, One Lafarge şi Cel mai bun transfer extern de experienţă din partea Grupului Lafarge, în cadrul Competiţiei Globale Cement Awards organizate de companie. Competiţia care se desfăşoară în fiecare an recompensează cele mai bune iniţiative din unităţile operaţionale din cadrul activităţii ciment, în domenii cheie de performanţă pentru Grup şi se bazează pe rezultatele obţinute de fiecare ţară în parte.
ROMÂNIA RECUNOSCUTĂ DREPT CAMPIOANĂ ÎN DIFERENŢIEREA PIEŢEI & SOLUŢII PENTRU CLIENŢI
Proiectul Instrumente pentru îmbunătăţirea managementului lanţului de aprovizionare (Supply Chain Management) şi modernizarea terminalului Glina de ciment vrac a avut scopul de a îmbunătăţi procesele prin implementarea a 3 instrumente noi de management cu scopul de a oferi servicii imbunătăţite de logistică clienţilor Lafarge si partenerilor de afaceri.
“Suntem mândri că acest proiect s-a numărat printre cele mai bune şi ne bucurăm că prin intermediul lui am reuşit să creştem satisfacţia clienţilor şi să îmbunătăţim performanţa de livrare. De asemenea, am contribuit la creşterea pieţei, îmbunătăţirea securităţii şi optimizarea costurilor, iar acesta este un motiv în plus pentru care vom continua implementarea unor astfel de proiecte. În acest fel, întreaga organizaţie din România este mobilizată să răspundă nevoilor pieţei şi clienţilor săi”, a declarat Sonia Artinian, Country CEO.
În aceeaşi categorie - Diferenţierea pieţei & Soluţii pentru clienţi - intră şi cel de-al doilea premiu câştigat de Lafarge România: One Lafarge – Parteneriate locale pe piaţa de beton, iar al treilea premiu vizează categoria Transfer de experienţe, proiectul câştigător con