95% din agenţii spun că avansul industriei de publicitate din acest an nu va fi susţinut de piaţa din Statele Unite
Cu toate că agenţiile de publicitate se uită mai mult acum la pieţele în curs de dezvoltare, SUA continuă să aibă o influenţă importantă asupra industriei
Agenţiile de publicitate consideră că avansul pieţei din acest an nu va fi susţinut de piaţa din Statele Unite, potrivit unui studiu realizat de Federaţia Mondială a Agenţiilor de Publicitate, citat de Adage. Astfel, într-un studiu realizat între membrii Federaţiei, aproape 60% din respondenţi au afirmat că se vor axa pe pieţe emergente, iar aproximativ 95% dintre aceştia au spus că se aşteaptă ca avansul pieţei să vină din afara Statelor Unite.
Cu toate că agenţiile de publicitate se uită mai mult acum la pieţele în curs de dezvoltare, Statele Unite continuă să aibă o influenţă importantă asupra industriei de publicitate.
În ceea ce priveşte inspiraţia agenţiilor, acestea au spus că pentru cele mai bune idei de marketing se "uită" la ceea ce se întâmplă în SUA pe segmentul reţelelor de socializare şi cel al strategiei de conţinut. Coreea, Japonia şi China sunt sursele pentru segmentul mobile, iar respondenţii au mai ales Europa pentru cea mai bună atunci când vine vorba de segmentul de creaţie.
Studiul a fost realizat online şi s-a bazat pe răspunsul a 65 de companii internaţionale de publicitate, care aduc aproape 40 miliarde de dolari industriei mondiale a publicităţii.
71% spun că o parte din cea mai bună publicitate se dezvoltă în afara SUA
Peste 71% dintre participanţii la studiu au mai spus că ei cred că o parte din cea mai bună publicitate se dezvoltă în pieţe din afara Statelor Unite.
O întrebare inclusă în studiu a fost următoarele: "Ce te-a impresionat cel mai mult în lumea marketingului din 2011?".
Răspunsurile au a