Cum să câştigi inimi, minţi şi să generezi productivitate este umbrela sub care se vor desfăşura dezbaterile şi prezentările de studii de caz în cadrul celei de a doua Conferinţe Naţionale dedicate Comunicării Interne.
Pe 11 Aprilie, 2012, la Hotel Radisson, directorii de comunicare, de PR şi de resurse umane se vor întâlni pentru a discuta, împărtăşi şi afla care sunt cele mai noi tedinte în comunicarea internă şi cele mai eficiente metode prin care să obţii angajamentul celor care lucrează într-o organizaţie.
În cadrul acestei conferinţe se va arăta practic cum poţi să foloseşti comunicarea internă pentru a obţine diferenţiere pe piaţă, cum se îmbunătăţeşti productivitatea, relaţiile cu clienţii şi inovaţia şi cum să gestionezi schimbarea într-un mod eficient.
Printre vorbitorii care împărtăşesc din experienţa lor se enumerăm Dana Bănuţă – Internal Communication Manager OMV Petrom, Anca Nuta – Head of Identity and Communications, Unicredit Ţiriac Bank, Carmen Ghiţă – Internal Communication Manager, Raiffeisen Bank.
Dintre companiile participante la prima ediţie: Emporiki Bank, Dacia Group Renault, BRD, Orange, Carrefour, Axa Asigurări, Eon, ING, CEZ, Albalact, GDF Suez Energy România, Sonae Sierra etc.
Mai multe informaţii despre eveniment se pot găsi pe www.comunicareinterna2012.ro
Pentru informaţii privind înscrierea puteţi scrie la adresa: raluca.asanache@sbc.com.ro, 0751 163 414
Cum să câştigi inimi, minţi şi să generezi productivitate este umbrela sub care se vor desfăşura dezbaterile şi prezentările de studii de caz în cadrul celei de a doua Conferinţe Naţionale dedicate Comunicării Interne.
Pe 11 Aprilie, 2012, la Hotel Radisson, directorii de comunicare, de PR şi de resurse umane se vor întâlni pentru a discuta, împărtăşi şi afla care sunt cele mai noi tedinte în comunicarea internă şi cele mai eficient