Coca-Cola a schimbat ambalajul apei minerale Dorna pe care o are în portofoliu, mişcare ce face parte dintr-o campanie derulată la nivel global şi care vizează numai brandurile de apă pe care le deţine.
"Şi în România toate ambalajele apelor Dorna şi Dorna Izvorul Alb au fost modificate pentru a fi mai uşoare şi pentru a folosi mai puţin plastic în compoziţie. Odată cu această schimbare am adaptat designul etichetei pentru a o face mai atractivă, în ton cu noul ambalaj, păstrând însă elementele cu care Dorna s-a remarcat, respectiv culoarea PET-ului şi logo-ul (…). Noua sticlă fiind mai uşoară cu până la 25% se poate răsuci ocupând astfel mai puţin loc", a spus Dana Ichim, group brand manager waters (România, Bulgaria, Moldova & Malta). Compania nu a precizat la cât se ridică bugetul alocat acestui proiect.
Potrivit datelor companiei de cercetare Nielsen, Coca-Cola se află pe locul doi în topul jucătorilor de pe piaţa de apă minerală (total România cu discounteri exclus HoReCa) în intervalul decembrie 2010 - noiembrie 2011 (atât în volum, cât şi în valoare). La sfârşitul anului 2011, piaţa de apă îmbuteliată din România atingea circa 12 milioane de hectolitri, iar ca valoare 1,4 mld. lei (333 mil. euro), potrivit datelor citate de Rio Bucovina, un alt jucător din această piaţă.
Cel mai mare jucător pe piaţa de apă este Romaqua Group. Coca-Cola Company, care deţine brandurile şi concentratele de sucuri, este una dintre verigile sistemului Coca-Cola, care mai cuprinde şi îmbuteliatorul Coca-Cola HBC România. Băuturile sunt îmbuteliate în trei fabrici: din Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei, iar toate lansările de produse şi campaniile de marketing sunt coordonate de echipe mixte. Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, Coca-Cola România SRL a avut în 2010 o cifră de afaceri de 51,4 milioane de lei (12,2 milioane de euro).
Coca-Cola a schi