Electroputere cea mai mare uzină de la Craiova, la un pas să fie pusă pe butuci. Compania nu va mai produce niciodată locomotive sau vagoane de metrou, dacă în luna aprilie Adunarea Generală a Acţionarilor va aproba o propunerea care a fost trecută pe listă.
În acest moment la Electroputere Craiova mai lucrează 1620 de angajaţi, însă din luna se anunţă un nou val de disponibilizări. Peste 300 de persoane vor pleca acasă cu salarii compensatorii. Pe lista punctelor de pe ordinea de zi apare şi Aprobarea desfiinţării Diviziei Vehicule Feroviare şi Urbane, dar şi Aprobarea desfiinţării Diviziei Reparaţii şi Modernizări Utilaje“, a spus declarat preşedintele AVAS, Aurelian Popa.
Fathi Taher a cumpărat în anul 2007 de la stat Electroputere Craiova. În momentul în care s-a făcut tranzacţia -a anunţat cu surle şi trâmbiţe că fabrica din Bănie va produce locomotive pentru piaţa arabă,. Grupul Al Arrab avea, la acea oră, în derulare proiecte de infrastructură în zona Golfului de circa 9 miliarde de dolari. Compania arabă s-a angajat atunci că va plăti şi datoriile societăţi, care se ridicau la suma de 60 de milioane de euro .
Fathi Taher a vândut 12 hectare de teren din incinta societăţi. Pe terenul respectiv a fost construit un mall. Complexul a fost deschis în urmă cu câteva luni
Electroputere Craiova a fost societatea cu cele mai mari încasări în perioada comunistă. În anii 50, după ce statul a cumpărat de la compania elveţiană Sulzer licenţele, în Bănie au început să se fabrice la foc automat locomotive diesel.