Chiar dacă în urmă cu doi ani, în zona Căii Făgăraşului, au fost efectuate lucrări de resistematizare a circulaţiei şi chiar şi pasajul rutier spre Ghimbav a fost consolidat, acum, consilierii locali au decis să aloce, 1,19 milioane de euro pentru pasajul rutier, pe motiv că nu a fost reparat capital de… 40 de ani. Reprezentanţii Primăriei spun că până acum, inclusiv în 2009, s-au făcut doar reparaţii curente la podul spre Ghimbav şi nu o consolidare totală.
Pentru realizarea centurii dintre Calea Făgăraşului şi Calea Cristianului (inclusiv consolidarea piciorului pasajului dinspre Ghimbav care se şubrezise), în 2009, Primăria Braşov a cheltuit 7,9 milioane de lei.
Dispozitive antiseismice
În expunerea de motive care a stat la baza alocării banilor se precizează că pentru a fi adus la o stare corespunzătoare din punct de vedere al cerinţelor de rezistenţă, stabilitate şi siguranţă în exploatare vor fi efectuate lucrări de consolidare, vor fi montate dispozitive antiseismice şi vor fi remediate defecţiunile apărute la grinzi. Pe calea de rulare va fi turnată o placă de suprabetonare, iar trotuarele, parapeţii pietonali şi gurile de scurgere vor fi refăcute.
Chiar dacă în urmă cu doi ani, în zona Căii Făgăraşului, au fost efectuate lucrări de resistematizare a circulaţiei şi chiar şi pasajul rutier spre Ghimbav a fost consolidat, acum, consilierii locali au decis să aloce, 1,19 milioane de euro pentru pasajul rutier, pe motiv că nu a fost reparat capital de… 40 de ani. Reprezentanţii Primăriei spun că până acum, inclusiv în 2009, s-au făcut doar reparaţii curente la podul spre Ghimbav şi nu o consolidare totală.
Pentru realizarea centurii dintre Calea Făgăraşului şi Calea Cristianului (inclusiv consolidarea piciorului pasajului dinspre Ghimbav care se şubrezise), în 2009, Primăria Braşov a cheltuit 7,9 milioane de lei.
Dispozitive ant