În emisiunea \"Mireasă 90-60-90\" de la Kanal D se vorbeşte despre bisturiu cu zâmbetul pe buze. Sursa: KANAL D
Dimensiunile 90-60-90 au fost impuse ca standard. Peste tot, fetele top-model atrag privirile admirative ale bărbaţilor, aşa că, pentru a fi în centrul atenţiei în cea mai importantă zi din viaţă, cea a nunţii, fetele apelează chiar şi la chirurgia estetică.
Kanal D a achiziţionat de la NBC formatul "Bridalplasty" şi îl va produce în România, sub titlul "Mireasă 90-60-90". Show-ul-concurs de divertisment, prezentat de Gabriel Coveşeanu (Cove), va fi difuzat din luna aprilie, în fiecare sâmbătă, de la ora 20.30.
"Este un show pentru sâmbătă seară, un show de entertainment. Vom avea fete frumoase, haine frumoase, locaţii frumoase. Este un program şi pentru bărbaţi, şi pentru femei", a explicat Clara Bomboe, directorul de programe al Kanal D.
Criterii de departajare
"Mireasă 90-60-90" va avea 10 episoade, pe parcursul cărora 12 fete vor intra în competiţie. Marele premiu al emisiunii constă într-o nuntă de vis şi în toate intervenţiile estetice pe care câştigătoarea şi le doreşte.
La casting au participat 1.438 de tinere logodite, din care, după o primă selecţie, au rămas numai 63. Unul dintre criteriile de "cernere" a fost şi acela că s-a renunţat la cele ce-şi doreau să devină vedete sau populare.
Audienţe tentante
Transformările spectacu loase făcute cu ajutorul bisturiului au adus televiziunilor au dienţe foarte bune. Reality show-ul "Fru museţe pe muchie de cuţit", emisiunea de la Pro TV prezentată de Victor Slav, care se ocupa de cazuri sociale în care cei implicaţi îşi schimbau radical aspectul fizic şi odată cu el şi poziţia în societate, realiza o audienţă medie de peste şapte puncte de rating, aproximativ două milioane de telespectatori aproape la fiecare ediţie.
MASTERCHEF
Ceapa, proba de foc @N_