IAB Romania, Agora şi Zitec organizează Digital Publishing & Advertising Day 2012 pe 27 aprilie la Hotel Intercontinental. Cea de-a doua ediţie a singurului eveniment din România dedicat publisherilor va dezbate teme precum: tehnologii de publishing, utilaje şi platforme; trenduri şi inovaţie; strategie editorială şi de content; publicitate şi monetizare.
După o primă ediţie reuşită, ţelul DPAD 2012 este să ofere informaţie relevantă pieţei de publishing online care va ajuta la susţinerea şi dezvoltarea întregii industrii, prin furnizarea de know-how, tehnologie şi inspiraţie tuturor reprezentanţilor săi.
„Vrem să aducem prin intermediul acestui eveniment cât mai multe idei şi soluţii pentru dezvoltarea publishingului online. Fie că este vorba de platforme, instrumente, know-how, fie că este vorba de exemple de success, fie că este vorba de provocări de care publisherii trebuie să fie conştienţi, prin intermediul DPAD 2012 vrem să punem această categorie a industriei online faţă în faţă cu specialişti români şi străini care să furnizeze răspunsuri la întrebări, cunoştinţe şi idei care să fundamenteze strategii mai bune de dezvoltare pentru publishingul romanesc online”, a explicat Ioana Anescu , Director Executiv IAB Romania.
DPAD 2012 îşi propune să aducă în Sala Fortuna peste 120 de reprezentanţi de top ai industriilor de publishing, publicitate, PR, web development şi agenţiilor de social media.
Evenimentul este susţinut de speakeri de renume ce vor ataca teme precum trenduri, tehnologie şi conţinut relevant. Printre speakerii din acest an se numără: Alexandru Iosef (Managing Partner Imedia), Ionel Naftanaila (OBA Project Manager, IAB Europe), Alex Lapusan (CEO Zitec), Iulian Comănescu (Managing Partner, Comanescu), Jakub Oleksy (Country Manager Poland & CEE SmartAdServer), Andrei Brad (Marketing and New Business Director – SimPlus).