* abonaţii pot plăti facturile la şase unităţi bancare, la comercianţii din reţeaua PayPoint şi Payzone, precum şi în oficiile poştale prevăzute cu POS-uri * celelalte activităţi de la sediul din strada Polonă se derulează în continuare fără probleme
Compania furnizoare de gaz metan "GDF SUEZ Energy România" a anunţat că, din această lună, clienţii din Brăila nu-şi mai pot achita facturile direct la casieria de la sediul de pe strada Polonă. "Având în vedere faptul că, în Brăila, compania pune la dispoziţia clienţilor săi aproximativ 300 de puncte de plată a facturilor, cu o distribuţie geografică echilibrată, începând cu 2 aprilie 2012, în sediul GDF SUEZ Energy România din Brăila, strada Polonă, nr. 16, activitatea de încasare a facturilor de gaze naturale a încetat. Toţi clienţii companiei au fost informaţi în prealabil despre acest lucru", se arată într-un comunicat al companiei, cu precizarea că activitatea de relaţii cu clienţii în sediile GDF SUEZ Energy România inclusiv la Brăila va continua să se desfăşoare normal, mai puţin cea de casierie. În acelaşi material apar şi modalităţile efective de plată oferite în prezent. Astfel, pentru plata în numerar a facturii, cea mai utilizată de abonaţii casnici, brăilenii pot merge la agenţiile BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost, Creditcoop, UniCredit Ţiriac Bank, dar şi la automatele Rompay, benzinăriile ENI (Agip) şi OMV, comercianţii din reţeaua PayPoint şi Payzone, precum şi în oficiile poştale prevăzute cu POS-uri. Lista completă a modalităţilor de plată este disponibilă pe site-ul companiei, la adresa www.gdfsuez-energy.ro.
Distrigaz Sud Reţele, filiala de distribuţie a GDF SUEZ Energy România a fost înfiinţată în martie 2008 ca urmare a separării activităţii de comercializare de cea de distribuţie. Distrigaz Sud Reţele deserveşte 18 judeţe din sudul ţării şi municipiul Bucureşti, ge