Danone România, cel mai mare jucător din industria locală a lactatelor, cu un business de peste 110 milioane de euro, are începând cu luna aceasta un nou şef în persoana lui Dieter Schulz, după ce fostul director general al companiei, Stephane Batoux, a părăsit conducerea producătorului de iaurturi pentru a prelua frâiele Coca-Cola HBC, cel mai mare jucător din piaţa băuturilor, cu afaceri de circa 414 mil. euro.
"Dieter Schulz este, începând cu 1 aprilie, noul director general al Danone în regiunea Europa Centrală şi de Sud, preluând responsabilităţile legate de toate activităţile diviziei de produse lactate proaspete a grupului Danone în România, Bulgaria, Grecia şi ţările adriatice", au precizat reprezentanţii Danone.
Schultz preia frâiele Danone România după mai mulţi ani de experienţă în industria bunurilor de larg consum. În 1998 s-a alăturat companiei Mars unde a ocupat timp de nouă ani mai multe funcţii de conducere, ultima fiind cea de director general pentru regiunea Est Mediteraneană, cu sediul în Istanbul. În 2007 îşi începe cariera în Danone, ca director general pentru Malaiezia şi Singapore, în divizia de biscuiţi. După preluarea acesteia de către Kraft Foods, şi-a continuat activitatea, în aceeaşi funcţie, în noua companie.
În mai 2011, Schulz a revenit în grupul Danone ca director general pentru Bulgaria şi Grecia, în divizia de produse lactate.
"Principalul nostru obiectiv va fi să consolidăm rezultatele obţinute până acum şi să menţinem evoluţia ascendentă, continuând să investim în mărcile, oamenii şi activităţile noastre de aici. Cred că piaţa produselor lactate proaspete din România are un potenţial important de creştere", a declarat Schulz, director general al Danone Europa Centrală şi de Sud.
Venirea lui Schulz are loc în contextul în care fostul