După primele reprezentaţii cu spectacolul "Fata din curcubeu”, de la Teatrul Naţional din Bucureşti, am observat pe bloguri, pe reţele de socializare multe reacţii pozitive. Impresionează povestea, pe scenă. Totul depinde de cum e scrisă povestea, de cum e servită, ca să îi captezi atenţia publicului.
Textul "Fata din curcubeu” l-a scris Lia Bugnar pentru Tania Popa. Lia semnează şi regia. Tania – actriţă talentată, de un firesc ieşit din comun, fără astâmpăr, aflată mereu în căutarea a ceva deosebit, pare că se simte împlinită cu acest recital scenic, pe care îl susţine timp de 1 oră şi 20 de minute, la Sala 99 a TNB.
Autoarea anunţa această creaţie pe Facebook, pe la mijlocul lunii februrie: "Tania Popa e actriţa aia care a intrat la 16 ani la Facultatea de Teatru şi toată lumea a decis că-i genială. Basarabeancă talentată, de! După care ne-am obişnuit cu ea, s-a obişnuit şi ea cu ea şi... nu ştiu, parcă anii i-au mai tuns din raze. Zilele astea o sa iasă cu un one-woman show scris şi indrumat de mine (...). E, poate, cel mai frumos lucru pe care l-am văzut în ultimul timp. Tania e mai Tanie decât a fost ea vreodată, e ca un pumn în stomac, e ca un borcan de iaurt pe spatele ars al unui rătăcit în Sahara, e ca o pană de păun picată în şleaul înnoroiat lăsat de roata unui tractor, e ca numărul de pe braţul unui evreu supravieţuitor, e ca un hohot de râs când înca nu ţi-a trecut tristeţea de adineauri”.
După o astfel de recomandare făcută de Lia Bugnar nu ai cum să nu mergi să o vezi pe Tania Popa în "Fata din curcubeu”. Mulţi spectatori plâng şi în timpul spectacolului, şi atunci când se termină. Povestea scrisă de Lia şi spusă de Tania, e uluitor de credibilă. E povestea unei fete, care a ajuns să ducă o viaţă amară, după o copilărie dulce ce-a trăit-o în familia sa. A ajuns în stradă, practicând cea mai veche meserie din lume. Nu