La Osaka, Japonia, pentru construirea autostrazilor suspendate prin mijlocul orasului, nu trebuie demolate cladirile ca la noi. Japonezii trec fara probleme cu autostrada prin cladire, asa cum se vede in imagini.
Mai corect ar fi sa spunem, totusi, ca ordinea este alta: acolo se construieste mai intai autostrada suspendata si numai pe urma se inglobeaza constructia pe care japonezii o realizeaza ulterior, arata Factroom.
Fireste, autorizatiile de constructie, proiectele, planingurile de lucru sunt elaborate concomitent, pentru ca totul sa se potriveasca la milimetru, sa aiba o unitate si o continuitate.
Nu cred ca japonezii isi modifica proiectele in functie de cum se schimba primarul, partidul, sau opozitia, care la noi abia asteapta sa vina la putere, ca sa darame totul din temelii si s-o ia de la capat, tot cu temeliile. Pana le termina, vin altii.
Nu prea seamana cu autostrada suspendata a domnului Oprescu.
Frumos, dar la noi prioritatea este axata pe cainii maidanezi.
In bloc, autostrada are o mica parcare, cu acces pietonal la lift.
Ma intreb retoric: in mandatul carui viitor primar vom vedea una ca asta, la Bucuresti?
La Osaka, Japonia, pentru construirea autostrazilor suspendate prin mijlocul orasului, nu trebuie demolate cladirile ca la noi. Japonezii trec fara probleme cu autostrada prin cladire, asa cum se vede in imagini.
Mai corect ar fi sa spunem, totusi, ca ordinea este alta: acolo se construieste mai intai autostrada suspendata si numai pe urma se inglobeaza constructia pe care japonezii o realizeaza ulterior, arata Factroom.
Fireste, autorizatiile de constructie, proiectele, planingurile de lucru sunt elaborate concomitent, pentru ca totul sa se potriveasca la milimetru, sa aiba