Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a publicat pe site-ul oficial mai multe înregistrări cu stadiul lucrărilor la tronsoanele de autostradă aflate, în prezent, în lucru. Imaginile de mai jos au fost realizate din avion pe Autostrăzile Arad-Nădlac (39 de kilometri), Timişoara-Lugoj şi Lugoj-Dumbrava (36,9 km) respectiv Orăştie-Deva (32,8 km), la sfârşitul lunii martie.
Autostrada Arad-Nădlac, finalizată în proporţie de 14%
Alexandru Nazare, ministrul Transporturilor, le-a reproşat constructorilor Autostrăzii Arad-Nădlac că există întârzieri, tronsonul fiind gata în proporţie de 14%, nu de 15% cum era prevăzut în contract.
Autostrada care măsoară circa 39 de kilometri este construită pe două tronsoane şi ar trebui să fie gata în 2013. Valoarea totală a proiectului se ridică la 229 de milioane de euro (985 de milioane de lei, la un curs mediu de 4,3 lei/euro), potrivit datelor disponibile în raportul MTI privind proiectele prioritare din domeniul rutier.
Primul lot, cu o lungime de 22,2 km, este construit de companiile Romstrade, Monteadriano Engenharia e Construcao şi Donep Construct, iar cel de-al doilea, cu o lungime de 16,6km, de compania Alpine Bau GmbH.
Autostrada Timişoara-Lugoj ar putea fi gata până la sfârşitul anului
Autostrăzile Timişoara-Lugoj (Lot 1) şi Lugoj-Deva, tronsonul Lugoj-Dumbrava au o lungime totală de 36,9 kilometri.
Primul lot al Autostrăzii Timişoara-Lugoj, cu o lungime de 9,5 kilometri, este gata în proporţie de peste 50%, au precizat constructorii la întâlnirea de la sfârşitul săptămânii trecute cu ministrul Nazare.
Autostrada ar putea fi gata până la sfârşitul anului, în condiţiile în care termenul din contract este aprilie 2013, au mai precizat constructorii, potrivit Mediafax. Valoarea contractului este de circa 60,4 milioane de euro (260 milioane de lei, la un curs de 4,3