Înțelegerea spațiului construit începe încă de la înțelegerea producției sale. Logica investitorilor, conceptorilor, antreprenorilor sau chiar și a artiștilor este diferită de modul în care noi locuim și folosim acest spațiu dar nu neapărat contrară.
Învățarea spațiului construit, dincolo de faptul că formează un viitor consumator de arhitectură avizat, este o sursă inepuizabilă de descoperiri variate: istorice, geografice, literare, tehnice, estetice. Arhitecții români au înțeles logica lucrului în comun cu profesorii și propun un prim experiment, care ar putea deveni unul durabil, dacă și voi, părinții, vreți.
De-a arhitectura - în orașul meu se adresează atât elevilor din clasele primare și cadrelor didactice cât și studenților la arhitectură și arhitecților interesați să se implice în educația de arhitectură și mediu. Construit pentru copii, cursul urmărește familiarizarea copiilor cu noțiuni din arhitectură și urbanism prin observarea directă și aplicarea creativă a acestora, scopul fiind dezvoltarea unui minim bun simț civic-urban și arhitectural.
Pentru a putea transmite copiilor aceste noțiuni, educatorii trebuie în primul rând să fie bine informați și pasionați de aceste domenii iar proiectul pilot dorește să implice studenți arhitecți și arhitecți pentru a ajuta învățătorii în procesul de predare. Învățătorii și arhitecții interesați sunt călduros invitați să participe la atelierul de formare pentru acest curs opțional.
www.de-a-arhitectura.ro
Mihaela Dedeoglu în dialog, în studio, cu Eliza Yokina și Mina Sava, arhitecți
Înțelegerea spațiului construit începe încă de la înțelegerea producției sale. Logica investitorilor, conceptorilor, antreprenorilor sau chiar și a artiștilor este diferită de modul în care noi locuim și folosim acest spațiu dar nu neapărat contrară.
Învățarea spațiului construit, dincol