A treia ediţie a emisiunii „MasterChef”, difuzată de Pro Tv, marţi seara, a fost pe placul telespectatorilor după cum arată cifrele de audienţă. Ultima etapă a preselecţiilor în care s-au împărţit şorţurile, dar şi prima etapă eliminatorie au făcut ca Pro Tv să fie lider de audineţă.
Potrivit cifrelor, Pro Tv a înregistrat la 22.13 pe publicul său ţintă un vârf de audienţă de 16,2 puncte de rating şi 32,8 % cotă de piaţă, de aproape 4 ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor.
În plus, “MasterChef” a fost lider detaşat de audienţă în intervalul său de difuzare (20.26-22.28) pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv a condus de departe cu o audienţă medie de 12,2 puncte de rating şi 26,6 % cotă de piaţă, aproape triplu faţă de valorile obţinute de Antena 1, care a obţinut în acelaşi interval 5,1 puncte de rating şi 11,1% cotă de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban “MasterChef” a fost cel mai urmărit program al serii, cu o medie de 10,5 puncte de rating şi 20,2 % cotă de piaţă, fiind urmat de Antena 1, care obţinea numai 5,5 puncte de rating şi 10,6 % cotă de piaţă. La nivelul întregii populaţii a ţării, Pro Tv a fost lider absolut de audienţă cu o medie de 9,8 puncte de rating şi 19,2 procente din cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,2 puncte de rating şi 12 % cotă de piaţă.
În a treia ediţie au fost împărţite ultimle şorţuri
În ediţia de marţi seara, ultimele şorturi au fost împărţite cu multe cuvinte de laudă: “E cea mai bună mâncare de la ‘MasterChef’ pe care am gustat-o eu zilele acestea”, l-a apreciat Cătălin Scărlătescu pe unul dintre concurenţi care a gătit o supă seven seas. Florin Dumitrescu i-a mărturisit unei concurente că este puţin mai mândru decât ea pentru preparatul pe care l-a prezentat în faţa