La începutul acestui an,compania, care este pe locul 4 în lume la producţia de camioane şi pe locul doi la producţia de autobuze, a încercat să pătrundă pe piaţa românească în vederea deschiderii unei noi linii de producţie.
Braşovul, oraş cu tradiţie industrială şi în ceea ce priveşte producţia de camioane, a fost exclus însă, din schema indienilor, autorităţile locale nefiind preocupate de a purtara o discuţie cu aceştia.
„Din această atitudine a autorităţilor rezultă doar lipsa preocupării pentru atragerea investitorilor şi implicit crearea de noi locuri de muncă. Se putea discuta cu ei, ţinând cont că avem zeci de hale de producţie rămase goale, pentru care proprietarii lor trebuie să achite bani grei pe taxe şi impozite. Autorităţile braşovene puteau să le spună că nu are sens să meargă într-o hală lăsată de Nokia la Cluj, ţinând cont că în Braşov avem oameni care au lucrat în acest domeniu, dar acum au rămas pe drumuri, la care se adaugă forţa de muncă specializată proaspătă, care iese, an de an, de pe băncile Facultăţii de Autovehicule Rutiere”, a explicat Ovidiu Fodor (foto), preşedintele Organizaţiei Municipale a Partidului Poporului – Dan Diaconescu.
Doar imaginea contează la Braşov?
Reprezentanţii PP-DD cred că pentru edili contează doar imaginea „de staniol” a Braşovului, prin construcţia de sensuri giratorii, asfaltări sau plantări de panseluţe, şi nu asigurarea unui trai decent pentru populaţie.
Investiţia Tata Motors ar fi de câteva zeci de milioane de euro şi ar crea câteva sute de locuri de muncă.
Tata Motors are 23.000 de angajaţi
Compania Tata Motors a fost fondată în anul 1945 având angajate 23.000 de persoane. În anul 2005 compania Tata Motors a fuzionat cu Grupul Fiat pentru a manufactura atât automobile Fiat cât şi Tata, de asemenea preluând distribuţia de automobile Fiat in India. În anul 2008, compania