Peter Schmidt este noul director de marketing al Philip Morris România şi Bulgaria, informează un comunicat emis de companie. Înainte de venirea sa în România, Peter Schmidt, care are o experienţă de 29 de ani în cadrul Philip Morris, a fost global director pentru dezvoltarea brand-ului Marlboro, în cadrul centrului operaţional din Lausanne, unde a avut un rol decisiv în dezvoltarea şi execuţia noii arhitecturi de marcă pentru franciza Marlboro Gold, în perioada 2007-2011.
Peter s-a alăturat companiei Philip Morris USA în iunie 1983 în cadrul departamentului de Marketing din New York. Patru ani mai târziu, a fost numit Marketing Manager în Hong Kong, după care s-a mutat în Japonia ca Brand Manager şi, ulterior, Group Brand Manager. După o experienţă de succes de şase ani în Japonia, Peter s-a alăturat echipei Philip Morris din Malaezia timp de 3 ani, revenind apoi în Hong Kong ca director de marketing (în 1995).
În octombrie 1998, Peter a preluat poziţia de director de marketing pentru divizia de Duty Free în Elveţia, continuând cu multe poziţii în cadrul departamentului de marketing de la centrul opera ional al Philip Morris (din Elveţia), fiind responsabil în principal de dezvoltarea mărcii Marlboro în Europa de Est şi Asia de Nord.
Philip Morris România are în jur de 800 de angajaţi, din care aproximativ 500 lucrează în fabrica din Otopeni.
Peter Schmidt este noul director de marketing al Philip Morris România şi Bulgaria, informează un comunicat emis de companie. Înainte de venirea sa în România, Peter Schmidt, care are o experienţă de 29 de ani în cadrul Philip Morris, a fost global director pentru dezvoltarea brand-ului Marlboro, în cadrul centrului operaţional din Lausanne, unde a avut un rol decisiv în dezvoltarea şi execuţia noii arhitecturi de marcă pentru franciza Marlboro Gold, în perioada 2007-2011.
Peter s-a alăturat comp