Românii au stat cu ochii marţi seara pe „MasterChef”, emisiune care a fost lider absolut de audienţă, astfel că Pro Tv a înregistrat la 22.13 pe publicul său ţintă un varf de audienţă de 16,2 puncte de rating şi 32,8 % cotă de piaţă, informează Pro Tv.
MasterChef” a fost lider detaşat de audienţă în intervalul său de difuzare (20.26-22.28) pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, Pro Tv a condus cu o audienţă medie de 12,2 puncte de rating şi 26,6 % cotă de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban „MasterChef” a fost cel mai urmărit program al serii, cu o medie de 10,5 puncte de rating şi 20,2 % cotă de piaţă. La nivelul întregii populaţii a ţării, Pro Tv a fost lider absolut de audienta cu o medie de 9,8 puncte de rating şi 19,2 procente din cota de piaţă.
Ediţia din 3 aprilie a adus prima probă eliminatorie, care s-a lăsat cu lacrimi la propriu: ceapă. Toţi cei 55 de concurenţi care au primit şorţurile au trebuit să taie ceapă. Filmările acestei probe s-au lăsat cu lacrimi. Toţi cei ajunsi în această etapă au tăiat ceapă simultan, iar mirosul puternic al a adus lacrimi pe mulţi obraji, inclusiv pe cei ai membrilor echipei de producţie.
Citeşte şi: Emisiunile de talente, asul din mâneca Pro TV