Albaiulienii care au accesat noul serviciu de Audienţe Online pus la dispoziţie de Alba24 au primit primele răspunsuri din partea Primăăriei la întrebările lor. Reprezentanţii instituţiei publice au încercat să se documenteze în termen de 48 de ore cu privire la cât mai multe dintre problemele aduse în discuţie de cetăţeni şi să le ofere răspunsuri.
Conducerea Primăriei Alba Iulia menţionează că, pentru informaţiile ce necesită o mai amplă documentare este posibil ca răspunsurile să fie oferite într-un termen mai lung de 48 de ore. Pentru a transmite întrebări sau sesizări, accesați formularul AUDIENȚE ONLINE LA PRIMĂRIA ALBA IULIA.
Puteți citi aici detalii despre acest serviciu pe care Alba24 îl oferă, în parteneriat cu Primăria Alba Iulia.
Întrebare: Nicolae Munteanu; Subiect: Terasele de pe B-dul Transilvania
„Vreau să ştiu cum se poate interveni într-o situaţie de forţă majoră (calamitate) cu maşini ale ISU sau alt gen de utilaje speciale pe bulevard.
În baza căror legi aţi autorizat o terasă situată la 10 metri faţă de spaţii de locuinţe (terasa TABU) şi care s-a poziţionat şi pe două spaţii de traversare a zonei verzi. Până la ce oră o terasă de acest fel poate folosi boxe de amplificare? Nu vi se pare normal ca programul de funcţionare să fie sistat la ora 22-23?”
Răspuns: “Vă informam faptul că, în cazul unei situaţii de forţă majoră (calamitate, incendii ş.a.m.d.), maşinile ISU acţionează prin spatele blocurilor, acţionând de jur împrejurul zonei de intevenţie.
Autorizaţia de funcţionare a teraselor sezoniere sunt atribuite în baza Regulamentului de Urbanism din 2010. Urmează a fi făcute verificări de către Poliţia Locală, programul de funcţionare a teraselor fiind până la orele 23.00. În cazul unor sesizări repetate, sancţiunea aplicată poate merge până la suspendarea autorizaţiei de functionare. Vom moni