In competitia browserelor, previziunile exprimate de specialisti in cursul anului 2011 au fost rasturnate de preferintele utilizatorilor: Internet Explorer si-a incetat coborarea si Chrome ascensiunea.
Potrivit rapoartelor inregistrate pe anul 2011, tendinta de a pierde teren in topul celor mai apreciate browsere parea sa marcheze clar evolutia Internet Explorer, in timp ce pentru Chrome se intrevedeau orizonturi luminoase, relateaza Webnews.
In ciuda acestor previziuni, pe 2012, situatia generala pare sa sufere transformari importante, Internet Explorer recastigand utilizatorii si inregistrand 53,83% din piata, asa cum rezulta din datele puse la dispozitie de NetApplication.
Pe cea de-a doua pozitie in clasament se situeaza Firefox, cu 20,55%, urmat indeaproape de Chrome, cu 18,57 procente, in timp ce urmatoarele doua locuri sunt ocupate de Safari si Opera, cu 5,07%, respectiv 1,62%.
Potrivit sursei citate, tendinta inversa in raport cu situatia de anul trecut ar putea fi rezultatul unui mix de factori, in fruntea carora se afla o eronata prezentare a situatiei reale din partea NetApplication, cota detinuta de Chrome fiind de fapt net superioara celei din graficele oferite.
In plus, la baza unui astfel de fenomen, s-ar putea afla si campania puternica de advertising pe care Microsoft a lansat-o in favoarea IE9, rezervandu-si o felie buna de tort in asteptarea Windows 8, care ar putea atrage noi simpatii in toamna, in detrimentul concurentilor Firefox si Chrome, subliniaza sursa.
In competitia browserelor, previziunile exprimate de specialisti in cursul anului 2011 au fost rasturnate de preferintele utilizatorilor: Internet Explorer si-a incetat coborarea si Chrome ascensiunea.
Potrivit rapoartelor inregistrate pe anul 2011, tendinta de a pierde teren in topul celor mai apreciat