Dincolo de “războaiele” purtate pe gazon, marile cluburi de fotbal ale lumii se duelează de câţiva ani, prin intermediul fanilor, şi pe platformele de socializare. Dincolo de “războaiele” purtate pe gazon, marile cluburi de fotbal ale lumii se duelează de câţiva ani, prin intermediul fanilor, şi pe platformele de socializare.
Întâmplător sau poate nu, echipa cu cel mai mare succes pe Facebook este Barcelona, deţinătoarea en-titre a trei trofee majore: Liga Campionilor, Campionatul Mondial al Cluburilor şi cel acordat campioanei Spaniei.
Catalanii sunt urmaţi în clasamentul respectiv de Real Madrid, marele lor rival din Primera Division, şi de Manchester United, formaţie pe care au învins-o, anul trecut, în finala Ligii Campionilor (3-1).
De remarcat mai sunt discrepanţa uriaşă care separă locul 3 de locul 4, ocupat de Arsenal Londra (diferenţă de peste 14.000.000 de fani), prezenţa a două echipe turceşti în top şi absenţa formaţiilor din campionatele Germaniei şi Franţei, considerate printre cele cinci cele mai puternice din Europa.