Agentiile de advertising gasesc cu dificultate angajatii de care au nevoie pentru ca piata de comunicare a pregatit oameni care stiu lucruri generale, iar tendinta este de specializare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Aura Toma, cea care de la inceputul lui martie este managing director al companiei de creatie publicitara Lowe&Partners, unul dintre cei mai mari jucatori in domeniu.
De altfel, unul dintre lucrurile pe care managerul si le-ar dori sa se schimbe in industria de comunicare este pregatirea angajatilor.
"Mi-as dori ca oamenii sa fie mult mai exigenti cu ei si cu meseria lor, sa-si doreasca sa invete permanent, sa fie la curent cu cat mai mult din ceea ce se intampla local si chiar international. Rotatia oamenilor intre agentii este mare, oamenii sunt inca speculativi si nu au rabdare, ard etape importante pentru o dezvoltare profesionala sanatoasa. Este o mai mare nevoie de specialisti", explica Aura Toma, noul manager al Lowe&Partners. Ea are o experienta de 15 ani in advertising, de-a lungul anilor lucrand pentru clienti precum BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa International, P&G.
Astfel, pe langa largirea ariei de servicii cu specializari precum creatie online si BTL ((below the line- in special organizare de evenimente, promotii, activari), unul dintre scopurile managerului este dezvoltarea echipei.
„Obiectivele mele in Lowe & Partners sunt conturate pe trei zone strategice: echipa, clienti, produs. Imi propun sa dezvolt o echipa puternica de specialisti. Investim in trainguri si workshopuri care sa le permita oamenilor sa isi aprofundeze cunostintele in domeniile de strategie, digital, creatie si sa fie mereu la curent cu inovatiile din industriile complementare. Acum vrem sa ne largim aria de expertiza cu servicii noi, in principal in zona de BTL si creatie online. De asemenea, ne dorim s