Vremea însorită de primăvară a adus, întâmplător sau nu, şi o efervescenţă aparte a vieţii muzicale, multe dintre manifestările sfârşitului de martie stând sub semnul tinereţii, pentru că nu puţini dintre cei aflaţi la primii paşi într-o dorită carieră au apărut în faţa publicului, iar alţi câţiva, deja afirmaţi, au reconfirmat aprecierile din evoluţiile anterioare. Lumea cântului rămâne extrem de atractivă şi de ofertantă, dovadă şi publicul numeros care a urmărit, la Muzeul de Istorie a Municipiului Bucureşti (Palatul Suţu), în cadrul stagiunii muzicale „Iosif Sava“ a Fundaţiei ACCUMM, superbele „Povestiri în fapt de seară“ prin care Georgeta Stoleriu – îndrăgită şi apreciată soprană, acum în calitate de ilustru pedagog – a dorit, concepând spectacolul, să ne convingă încă o dată că între genurile muzicale nu există graniţe de percepţie şi de înţelegere, cu condiţia ca acestea să beneficieze de o interpretare pe măsură. Iar studenţii pe care îi pregăteşte, alături de colegi de la alte clase, au dovedit că reuşesc să abordeze opera, musicalul, liedul, oratoriul sau piesele româneşti de inspiraţie folclorică la un nivel cu totul deosebit, nu doar în plan vocal, ci mai ales sub aspect stilistic şi expresiv. Acompaniaţi de pianista Inna Oncescu, însoţiţi uneori şi de chitara pe care Alma Boiangiu ştie să o însufleţească, au cântat cu dăruire, cu pasiune, totodată cu dezinvoltură şi farmec, s-au mişcat agreabil într-un scenariu echilibrat, fără a lăsa să se ghicească emoţiile care, cu siguranţă, au existat. Firesc, am descoperit cu încântare glasul „încărcat“ şi vibrant ca trăire interioară al sopranei Elena Dincă, realmente impresionantă în aria din opera La Wally de Catalani, deopotrivă în melodia de Nicu Alifantis, absolut impresionantă în Doină; vocea cristalină, strălucitoare şi performantă a sopranei de coloratură Ana-Maria Manea în arii din opera Dire