Şoferii bucureşteni s-au obişnuit deja să vadă gropi în carosabil la tot pasul, însă când acestea apar pe un drum care a fost reparat nu mai târziu de toamna trecută, atunci ajung la concluzia că banii lor din taxe şi impozite s-au dus pe apa sâmbetei. Edilii au o explicaţie, ca de fiecare dată, însă rezolvarea problemei va fi tot pe banii bucureştenilor.
Pe Prelungirea Ghencea, ultimele reparaţii s-au făcut în toamna trecută, iar acum, după doar câteva luni, te-ai aştepta ca asfaltul să fie drept ca în palmă. Numai că după topirea zăpezilor au început să apară primele gropi.
Şoferii sunt păcăliţi de asfaltul drept şi merg cu viteză, iar când văd gropile este de obicei prea târziu pentru a mai avea timp să le ocolească. Prima este chiar la intersecţia dintre Prelungirea Ghencea şi strada Braşov, în apropierea liniilor de tramvai. Majoritatea celor care vin dinspre marginea oraşului iau groapa în plin.
Probleme au şi cei care traversează liniile de tramvai, în zona cărora asfaltul este denivelat. "Au asfaltat pe aici în toamnă şi acum uitaţi-vă cum este. Dar pe ei nu-i interesează", a declarat Tudor Dumbravă, unul dintre locatarii din zonă. Pe sensul de intrare în oraş, la intersecţia cu Aleea Ghencea, sunt alte două gropi, chiar după trecerea de pietoni, la fel şi înainte de intersecţia cu strada Braşov.
Ce spune primăria
Întrebaţi cum explică faptul că o şosea recent asfaltată are deja gropi, edilii au precizat că firma Tehnologica Radion nu a reparat întregul drum în toamnă, ci numai 40%, costurile ridicându-se la 2,7 milioane de lei.
"În acest moment se realizează intervenţii punctuale pe suprafaţa pe care nu s-a intervenit în toamnă", au precizat responsabilii de la Administraţia Străzilor. Numai că azi nu era niciun muncitor la lucru şi nici nu se vedeau urme de şantier. Prelungirea Ghencea părea asfaltată