Furnizorul de servicii de externalizare si call-center Teleperformance Romania vrea sa angajeze in jur de 500 de persoane pana la finalul anului, acesta dublandu-si astfel numarul de salariati, a declarat pentru Wall-Street.ro, Tatiana Timotin, coordonator de comunicare al companiei.
In prezent, Teleperformance are aproximativ 20 de pozitii disponibile. Compania infiintata in 2004 a ajuns la 500 de angajati pe piata locala, insa pana la sfarsitul anului furnizorul de servicii de call center vrea sa isi dubleze numarul de oameni. Compania are o medie de varsta de 24 de ani, iar 70% dintre angajati au absolvit o institutie de invatamant superior.
„In principal cautam oameni cu aptitudini bune de comunicare, dinamici, proactivi, cu spirit de echipa, o buna capacitate de a invata si de a empatiza cu ceilalti. Iar, in functie de aptitudinile fiecaruia, le putem propune un post pentru unul dintre cele trei departamente: customer support, telemarketing sau collection (n.red. colectare facturi neincasate). Pentru echipa de suport tehnic cerem si cunostinte avansate IT, un vocabular de specialitate bine dezvoltat si cel putin o limba straina”, explica managerul.
Pe de alta parte, cerintele difera in functie de post: daca pentru pozitiile de incepatori nu este necesara experienta, compania organizand traininguri, pentru joburile tehnice angajatii au nevoie de cunostinte tehnice si de o limba straina la nivel avansat, de regula alta decat engleza.
Compania a participat in weekendul trecut la targul Angajatori de Top, fiind una dintre cele peste 90 de companii care impreuna ofera in prezent peste 3.000 de locuri de munca.
„Anul acesta profilul candidatilor a fost putin diferit. Daca in anii trecuti au aplicat mai multe persoane tinere, in principal studenti, fiind atrasi in special de programul flexibil oferit, anul acesta, majoritatea celo