Cei mai multi dintre utilizatorii de Facebook s-au aratat deranjati de introducerea Timeline, dar nu acelasi lucru s-a intamplat cu paginile de brand, pentru care trecerea la noul format aduce o vizibilitate mai mare, un branding crescut si posibilitatea de a-si expune intreaga istorie.
Despre ce inseamna pentru un brand introducerea Timeline, dar si despre beneficiile si dezavantajele modificarilor, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu mai multi specialisti.
Adriana Liute (Grapefruit) Adriana Liute, brand & communication strategist in cadrul agentiei Grapefruit, sustine ca prin modificarile aduse, Facebook a incercat sa ajute companiile sa spuna povesti, prin imagini mai mari, prin posibilitatea de a scoate in evidenta anumite postari, de a marca evenimente importante in viata companiei.
La randul sau, Valeriu Ispir, digital manager GolinHarris Bucuresti, a afirmat ca Timeline este un format care avantajeaza foarte mult companiile cu o istorie bogata, care investesc in continutul vizual.
Valeriu Ispir "Totusi, daca privim in afara acestor schimbari de suprafata, cel mai important ingredient al succesului social online ramane neschimbat, strategia coerenta si autenticitatea experientei de brand", a adaugat reprezentantul GolinHarris.
Branding mai bun cu cover photo
Cea mai vizibila modificare adusa de Facebook Timeline este acea ”imagine de coperta”, cover photo, care prin dimensiunile sale generoase, permite un mai bun branding de pagina sau poate fi folosit ca un spatiu de comunicare cu impact maxim pe respectiva pagina.
Pe de alta parte, Ionut Oprea, managerul agentiei Standout, a explicat cum coverphoto-ul Timeline permite, teoretic, o expunere mai mare, insa in acelasi timp elementele individuale de continut isi pot pierde din vizibilitatea.
Pagini mai usor de urmari