Onno Rombouts va ocupa funcţia de Managing Director al Heineken România începând cu 1 iunie 2012, după ce fostul Managing Director, Jan Derck van Karnebeek, a fost promovat în funcţia de Regional President al HEINEKEN Europa Centrală şi de Est din 1 ianuarie 2012.
Onno Rombouts are o experienţă de aproape 20 de ani în cadrul companiei, timp în care a avut diverse funcţii de conducere în domeniul comercial în ţări din întreaga lume. Onno şi-a început cariera în cadrul Heineken Olanda, a ocupat apoi diverse funcţii de conducere în cadrul companiei Vrumona, divizia de soft drinks, devenind apoi Country Manager al companiei în Republica Dominicană.
In 2002, Onno s-a alăturat operaţiunilor companiei din Europa Centrală şi de Est, fiind numit apoi Marketing and Sales Director al HEINEKEN Ungaria, unde a avut un rol crucial în succesul integrării fabricii Amstel Ungaria şi Brau Union Ungaria. În 2006 a fost numit General Manager al Surinaamse Brouwerij NV, care a cunoscut o importantă creştere a cotei de piaţă sub conducerea sa.
Înainte de sosirea în România, Onno Rombouts a ocupat funcţia de Managing Director, Export and Director Regional Commerce al HEINEKEN Asia Pacific Pte Ltd., în Singapore, unde şi-a demonstrat calităţile remarcabile de lider, reuşind împreună cu echipa sa să obţină rezultate excelente. Sub conducerea sa, profitul HEINEKEN pe pieţele de export din Asia a crescut cu peste 100%, cota de piaţă a brandului de bere Heineken s-a mărit în toate marile pieţe asiatice, între care Vietnam, Taiwan şi China, iar vânzările Heineken au crescut considerabil în cadrul regiunii Asia Pacific.
“Aştept cu nerăbdare această nouă provocare, să continuu linia de succese obţinute in România de Jan Derck van Karnebeek, împreună cu Echipa de Management şi cu întreaga organizaţie. Împreună, vom continua strategia HEINEKEN România, care livrează