După ce a oprit invazia şoarecilor şi a şobolanilor în mari metropole ale lumii – de la New York, la Dubai şi Tokyo –, Massimo Donadon, liderul mondial în deratizare, pregăteşte confruntarea cu rozătoarele din Timişoara. Tehnica de luptă nu este, însă, una obişnuită. Este mai degrabă o bătălie... delicioasă. Rozătoarelor li se oferă un „meniu personalizat”.
New York, Santiago del Cile, Paris, Dubai, Amsterdam, Treviso, Veneţia, Milano, Boston, Londra, Tokyo. Sunt oraşe în care Mayer Braün Deutschland, firmă prezentă în 36 de ţări de pe toate continentele, câştigă luptă după luptă în războiul declanşat împotriva rozătoarelor. Şi asta fără a avea nevoie de mult timp şi de mult personal.
Înfiinţată acum 42 de ani, în Carbonera, Treviso-Italia, Mayer Braün Deutschland – al cărei slogan este „Pentru o lume mai bună şi mai curată” – a ajuns numărul unu în lume în deratizare, ocupând în prezent aproximativ 30% din piaţa mondială de profil. Locul de lider şi l-a câştigat nu doar datorită produselor de dezinsecţie şi deratizare, care sunt de foarte bună calitate, ci şi datorită ingeniozităţii de care a dat dovadă în numeroasele cercetări realizate. Produsele Mayer Braün Deutschland se caracterizează prin faptul că nu au efecte adverse nici asupra sănătăţii omului, nici a naturii şi nici a altor animale cu care şobolanii otrăviţi ar putea intra în contact, întrucât, după ce rozătoarele ingerează otrava, substanţa se absoarbe în organismul lor, ducând în scurt timp la mumificarea animalului. În cazul Mayer Braün Deutschland, vânătoarea de şoareci şi şobolani nu se face după procedee clasice – care, s-a dovedit, au avut nu o dată efecte negative, ci apelând la un „marketing” ingenios.
Otrava destinată şoarecilor şi şobolanilor este pregătită, după un studiu premergător care vizează obiceiurile culinare ale localnicilor. Pentru