Proiectul Metrorex constă în construirea unei linii de metrou de suprafaţă care să înconjoare Bucureştiul pentru a descongestiona traficul.
Pe traseul noii linii de metrou uşor, care va avea o lungime de 80 de km, se vor construi 27 de staţii, dintre care 15 vor avea şi locuri de parcare pentru ca locuitorii din afara Bucureştiului să poată lăsa maşinile. Potrivit rtv.net, proiectul se va finaliza în 2016, urmând să coste aproximativ 500 de milioane de euro.
Acesta nu este singurul proiect la care lucrează Metrorex. Aceştia se află în plin proiect de construire a magistralei 5, care urmează să lege Drumul Taberei de centrul Bucureştiului. Totodată, Metrorex urmează să extindă reţeaua de metrou Pipera-IMGB cu aproape 3 km pentru a facilita legătura cu metroul de suprafaţa.
Proiectul Metrorex constă în construirea unei linii de metrou de suprafaţă care să înconjoare Bucureştiul pentru a descongestiona traficul.
Pe traseul noii linii de metrou uşor, care va avea o lungime de 80 de km, se vor construi 27 de staţii, dintre care 15 vor avea şi locuri de parcare pentru ca locuitorii din afara Bucureştiului să poată lăsa maşinile. Potrivit rtv.net, proiectul se va finaliza în 2016, urmând să coste aproximativ 500 de milioane de euro.
Acesta nu este singurul proiect la care lucrează Metrorex. Aceştia se află în plin proiect de construire a magistralei 5, care urmează să lege Drumul Taberei de centrul Bucureştiului. Totodată, Metrorex urmează să extindă reţeaua de metrou Pipera-IMGB cu aproape 3 km pentru a facilita legătura cu metroul de suprafaţa.