Postul poate fi urmărit în pachetele de televiziune analogică și digitală prin cablu, oferite de operatorul de telecomunicații.
De curând, TV Paprika s-a lansat în rețeaua celui mai mare furnizor de servicii de televiziune din România, RCS & RDS. Postul poate fi urmărit în pachetele de televiziune analogică și digitală prin cablu, oferite de operatorul de telecomunicații. RCS & RDS aduce unui număr de peste 3 milioane de telespectatori o serie nouă de programe TV cu un conținut gastronomic, de interes general.
TV Paprika este singurul canal de televiziune din România dedicat gătitului. Prin emisiunile sale, canalul promovează sfaturi practice și secrete culinare, iar prin programele sale prezentate de bucătari faimoși, TV Paprika a devenit brandul cel mai puternic din Europa. Postul TV însumează 6 milioane de abonați în cele patru teritorii din Europa în care este transmis: Ungaria, România, Cehia și Slovacia. TV Paprika este deținut și operat în totalitate de Chello Central Europe, parte a Chellomedia, divizia europeană de conținut a Liberty Global, Inc. și a intrat pe piața din România în anul 2008.
„Chello Central Europe se bucură de o relație lungă și de succes cu RCS & RDS, iar de-a lungul anilor o parte din posturile noastre tv au pătruns în grila sa de programe. Suntem încântați să lansăm TV Paprika în rețeaua Digi și suntem siguri că telespectatorii se vor bucura de conținutul său de înaltă calitate cu producții locale și internaționale“, declară Alena Blahovcova, Affiliate Sales Vice-President Chello Central Europe.