Constantin Cerbulescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), a declarat că au fost găsite numeroase nereguli pe piaţa produselor aşa-numit tradiţionale.
Acesta a subliniat că, în general este vorba de tehnici de marketing sau chiar de înşelăciune pentru a se vinde produse alimentare de serie sub sloganul de produse tradiţional româneşti.
„Am găsit, de exemplu, în zona Rucăr Bran, la vânzătorii ambulanţi, borcane de zacuscă de ciuperci cărora le-a fost răzuită eticheta de magazin, aplicată o alta scrisă de mână şi aranjat frumos un şnur tricolor în jurul capacului şi vândute pe post de produs tradiţional, făcut în casă”, a declarat Cerbulescu, citat de Capital. Controalele şi amenzile aplicate de ANPC produselor tradioţionale româneşti vor continua şi săptămâna viitoare.
Constantin Cerbulescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), a declarat că au fost găsite numeroase nereguli pe piaţa produselor aşa-numit tradiţionale.
Acesta a subliniat că, în general este vorba de tehnici de marketing sau chiar de înşelăciune pentru a se vinde produse alimentare de serie sub sloganul de produse tradiţional româneşti.
„Am găsit, de exemplu, în zona Rucăr Bran, la vânzătorii ambulanţi, borcane de zacuscă de ciuperci cărora le-a fost răzuită eticheta de magazin, aplicată o alta scrisă de mână şi aranjat frumos un şnur tricolor în jurul capacului şi vândute pe post de produs tradiţional, făcut în casă”, a declarat Cerbulescu, citat de Capital. Controalele şi amenzile aplicate de ANPC produselor tradioţionale româneşti vor continua şi săptămâna viitoare.